AcasaPortalFAQCautareInregistrareConectare

Distribuiti | 
 

  Cum realizam harti la counter strike

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
DaNNy
Administrator
Administrator


Browser : Bara Warn Bara Warn : Sex masculin Mesaje : 981
Euro Xzone : 11525
Reputatie : 2
Data nasterii : 17/02/1998
Data de inscriere : 18/03/2011
Varsta : 18
Localizare : In Inima Ta

MesajSubiect: Cum realizam harti la counter strike    Vin Mar 18, 2011 4:33 pm

Probabil ca majoritatea care joaca CS ar dorii sa faca si ei o harta asa cum doresc ei, sa fie in avantajul lor, ...
Eu am venit si cu solutia. De de ca nu incepeti sa le creeati deja. Lista de ma jos e tot tacamul complet

Pentru a realiza harti la jocul Counter-Strike ai nevoie de programele:
Valve Hammer Editor 3.4. - redenumit in Worldcraft - este programul cel mai important. Cu el vei edita hartile. E foarte simplu de creeat. Ai 4 cadrane pe care le poti pozitiona tu cum doresti pentru ati fi ami usor la creeat. Contine si un compilator de harti
Il poti downloada de aici sau de aici
Zoner`s Half-Life Compilatools - compilator de darti
Wally si PakScape - dedarhivatoare pentru dezardivarea arhivelor care pastreaza majoritatea continuturilor (misiere cu extensia " .PAK "
Paint Shop Pro si Photoshop - pentru a creea / modifica texturi / WAD-uri dupa preferinta voastra.
Smddlexp.dls, Milk Shape 3D si 3DS Max - pentru a creea modele. Folositi aceste programe pe grafica 3D tip 3DSMax.
Milk Shape 3D si Half-Life Model Viewer - pentru a vedea modelele
Gen Surf - generator de teren pentru Half-Life si Qwake.



Dupa cum am spus programul Valve Hammer Editor este pentru a creea suprafata de joc si terenul (care poate fi creeat foarte detaliat). Puteti pune si obiecte in miscare Setarile programului sunt scrise mai jos.
SETARI:
Dupa instalarea programului (eu l-am instalat in C:\Program Files\Valve Hammer Editor) intrati in configurare programului din "Tools" (in bara de meniu). Prima icoana care v-a aparea va fi ca cea de mai jos, sau ar trebuii.
Pentru a scrie la "Configuration" apasati pe butonul de comanda "edit". In noua icoana aparuta apasati "Add", apoi in noua icoana aparuta tastati numele jocului (Counter-Strike). Apasati OK, selectai textul Counter-Strike din chenarul din stanga si apoi dati "Close". Ar trebuii sa apara scris in Configuration numele de Counter-Strike.
Pentru a edita la "Game Date files:" apasati "Add" si puneti fisierul din C:\Program Files\Valve Hammer Editor\fgd\half-life numit "halflife.fgd".
La "Texture Format:" lasam sau pume din lista " WAD3 (HalfLife / TFX) "si la "Map Type:" lasam sau punem din lista " HalfLife / TFX ".
In chenarul de la "Default PointEntity class:" alegem din lista optiunea " info_player_start ", iar la "Default SolidEntity class:" alegem din lista optiunea " button_target ".
Pentru Urmatoarele chenare scunt trecute exemple sub ele cu ceea ce trebuie completat. In cel de-al patrulea chenar competatil cu C:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps. Aici se vor salva hartile voastre daca in momentl calvarii nu ii veti da un director anume.

Intrati apoi in "Build Programs"
In "Configuration" selectati din lista Counter-Strike.
La "Game executable" dati Browse si alegeti fisierul : ...\valve\hl.exe
La CSG Executable, BSP Executable, VIS Executable, RAD Executable nu sunt necesare de completat.
Place Compiled maps in the directory before running the game:
...\valve\cstrike\maps
... sau vizualizati ceea ce va cere in help.

Intrati apoi in "Textures"



Im imaginea de mai sus puteti vedea 2 fisiere pe acre le puteti pune.
Alte fisiere: ...\valve\cstrike . Aici vor aparea mai multe fisiere. Aveti grija ce luati, deoarele unele pot creea erori programului. Sigur sunt bune de luat dust, inferno si aztec. In nici un caz sa nu luati nuke. Daca la compilarea hartii va dau eroare, stergeti din lista texturelor inferno.

Intrati apoi in "General"
Aici lasa totul cum este

Intrati apoi in "2D views"
Aici la Optiuni bifeaza (pe verticala la prima coloana) casutele 1, 2 si 5. Celelalte sa fie debifate. In coloana a doua doar a treia sa nu fie bifat.
La Grid: la size pune 128, si sa fie bifat doara ultima casuta. corespunzatoare primei coloane. Casuta Dotted Grid sa nu fie bifata.

Intrati apoi in "3D views"
Aici la Navigation bifeaza si a 2 casuta. Restul lasa cum este.

Apoi apasati OK.
La apasarea jocului ar trebuii automat sa se descida programul. Daca nu, mai uitate o data peste setari.
IMPORTANT !!! Inaltimea unui om este de marimea unei patratele de matematica (miscoreaza o data patratelele cu butonul de comanda Larger Grid din meniul de butoane (apasa pe cel cu + nu cel cu -)






Mai multe programe pe siteul http://www.game-lab.com/index.php?section=tutorials§ion_id=2&p=tutorial si http://www.slackiller.com/hlprograms.htm
ATENTIE !!! Ca sa puteti folosii programul Valve hammer Editor este obligatoriu sa aveti instalat in calculator jocul Counter-Strike.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
 
Cum realizam harti la counter strike
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» .:: SAMP.ONEGAME.RO ::. RPG Server ! GameMode / Sisteme / Harti Unice by JizzY
» .:: SAMP.ONEGAME.RO ::. RPG Server ! GameMode / Sisteme / Harti Unice by JizzY

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: [Xzone]-Counter-Strike Support :: Harti/Skinuri/Diverse Counter-Strike :: Harti-
Mergi direct la: